geNg laNcap.!.!.!.

Monday, November 21, 2011

Zack yang hebat ! ! !

Sememangnya dunia internet begitu memudahkan aktiviti utk lelaki seperti aku. Yang minat dengan kaumnya sendiri. Aku bukan lelaki lembut ataupun pondan. Aku bertemu dengan Zack melalui perbualan melalui internet.

Kami berjanji unuk bertemu pada malamnya. Zack bermalam di sebuah hotel kerana dia ada kursus yang perlu diikuti. Melalui perbualan telefon tadi suaranya sudah membuatkan ku berdegup dengan kencang. Begitu garau sekali.

Aku mengetuk pintu bilik di hotelnya. Tidak lama pintu dibuka dan terpancul seorang jejaka yang begitu ensem sekali seperti rupa paras seiras pelakon si Fahrin. Badannya begitu mengiurkan dan agak tinggi. Berkulit putih. Saya dijemput masuk dan saya dapat menghidu bau wangian yang sedap daripada badannya.

Kami berbual seketika dan mengenali satu sama lain.

Rupa-rupanya dia adalah bottom. Tidak aku sangka.

Sambil kami berbual-bual, tangan Zack mula meraba-raba kearah kangkang saya. Aduh begitu asyik sekali.Aku hanyut seketika. Tangan aku pun mula mengelus-elus manja jemari Zack yang sibuk meraba-raba kangkangku dari luar. Aku memakai seluar track bottom. Maka memang terasa sangat sentuhannya.

Dengan perlahan Zack melutut di celah kangkang aku. Masa itu aku sedang duduk di penjuru katilnya. Konek aku diciumnya dari luar. Tanpa membuka seluar sukan panjangku. aduh digigitnya manja.

Masa digigit manja itu aku sudah stim gile. Terasa ada satu aliran elektrik mengalir daripada kote aku ke seluruh badan terutamanya bahagian leher aku. Zack semakin galak menyerang batang aku yang masih agi disaluti oleh seluar track aku yang berjenama adidas. Ternampak tompokan basah dekat bonjolan kote aku kesan air liurnya. Aku ramas-ramas rambutnya semasa dia bermain dengan batang aku.

Dengan perlahan-lahan Zack menarik seluar ku ke bawah. Di lurutnya perlahan-lahan. Maka tinggal seluar dalam aku sahaja yang menutupi kote ku. Seluar dalam aku berwarna putih jenama renoma. Dengan perlahan-lahan tangannya menyentuh batang koteku yang jelas kelihatan bentuknya kerana kain underwear aku jenis yang lembut. Di elus-elusnya batang aku.Didekati mulutnya di kelangkangku. Dijilatnya tepi kelangkangku . Dikeluarkannya biji kote aku melalui celahan seluar dalamku dan dihisap dan disedutnya dengan perlahan dan lembut. Nyaman sungguh...

"Ahhh...nyamannya Zack..."" kataku.

Zack semakin hanyut dengan kelangkangku. Dikeluarkan pula buah kote ku yang satu lagi.... dibuatnya perkara yang sama...

Sengaja diluruti seluar dlm aku perlahan dan hanya mendedahkan hujung kepala kote aku yang begitu anggun. Kelihatan kemerahan yang begitu menyetimkan. Perlahan Zack naik mendaptkan kepala kote aku yang sudah kelihatan. Lidahnya hinggap di kepala kote ku begitu hangat sekali. Dijilatnya dengan penuh nafsu. Macam kucing menjilat susu di dalam bekasnya. Sedap sekali rasanya dihisap begitu. Kote ku memang sudah keras sekerasnya pada masa itu.

Tanpa disedari spender aku sudah terlepas daripada kaki ku. Kuluman Zack telah berjaya mmbuat aku khayal....

Aku hanya mampu menjulurkan kaki ku ke depan. Zack dengan menggunakan lidahnya menjilat batangku. Dia naik dengan perlahan dan kemudian turunkan lidahnya semula ke pangkal konekku. Ini dilakukan beberapa kali. Nampaknya dia begitu menyukai bau konek penuh kelakian aku...

Tiba-tiba aku merasakan mulut Zack menelan konek ku sampai ke pangkal. Aku dapat merasakan konek ku menusuk ke dinding kerongkongnya yang dalam. Terdengar semacam Zack tersedak..mungkin dia cuba untuk meloloskan batangku dalam saluran kerongkongnya. Kemudia dia tarik semula konek ku tetapi tidak melepaskan kepala konekku dari mulutnya. Zack semakin galak menghisap dan menjilat batang konek ku dengan mulut dan lidahnya yang begitu hangat.

Dalam masa yang sama jemarinya bermain dengan buah konek ku...

Aku mengerang dengan penuh nafsu yang bergelodak!

Kenikmatan mengalir di dalam tubuhku..Dengan menggunakan jari-jari kakiku, aku menguis-guis konek Zack. Senang bagiku berbuat demikian kerana Zack mengcangkung di kelangkangku... Aku dapat merasakan butuh Zack mengeras di dalam seluarnya.

Aku menutupkan mataku sambil menikmati hisapan daripada Zack. Wangian yang dipakai olehnya sungguh menaikkan nafsuku. Badannya yang berotot begitu indah sekali...

Aku terasa tangan kiri Zack memicit puting dada ku. Ini semakin membangkitkan selera sexku. Pandai juga jejaka ni ...

Mulutnya masih lagi di konekku. Nampaknya dia tidak letih menghisap..

Turun-naik..turun naik....

Akhirnya aku merasakan air maniku seakan menjerit-jerit untuk keluar...seperti lahar gunung berapi menunggu masa untuk di muntahkan...

"Zack....aku nak pancut nih....."

"Ermmm..." Zack hanya mendengus sedemikian.

Aku menganggak dia menyuruh aku pancut sahaja di dalam mulutnya dan memang kegemaranku pancut dalam mulut partner ku..

Tidak sampai 5 minit kemudia...aku memuntahkan air mani ku yang manis di dalam mulut Zack... Zack dengan penuh lahap menelan setiap pancutan air maniku yang pekat. Konek ku dinyoyot dengan lembut. Masih keras tapi sudah semakin lembik.

Aku merasakan kepuasan yang amat sangat....

Aku melihat Zack tersenyum dengan puas.

Kemudianya...aku menyuruh Zack berbogel di depanku dan aku melocok koneknya yang besar juga. Lebih kurang 6 inci. Sekali sekala aku menolong melancapkan konek Zack sambil dia menghisap puting dadaku.

Akhirnya Zack pun memancutkan air mani nya yang hangat. Banyak juga.....dan wangi sungguh bau air mani.................


1 comment:

  1. Zack memang wujud? saya pun nak partner cam ni

    ReplyDelete